miahlia

Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Fredag/Valborg

Av Maria Jansson - 30 april 2010 13:08

Jahopp då ska man ner en sväng och jobba de lilla jag känner att jag orkar.

Sen efter det bär det iväg till Linda & Rolle som har fått sitt hus idag   

Så dom håller nog på lite nu och flyttar in så vi ska hjälpa dom

att packa upp och lite sen ikväll och så ska vi grilla alla tillsammans med.


Engla kommer att vara med och springa på gården som en tok..

Hoppas vädret spricker upp till ikväll iaf så det inte regnar åtminstone.


Men det blir lugnt ikväll iaf. Söndag bär det iväg på utställningen

ska bli spännande och se hur det kommer att gå för lilla Engla

och så ska ju mamma ställa sin lilla westi Dean oxå    .


Nähä nu ska jag göra mig iordning lite innan jag ska iväg.

Ha en trevlig valborg allesammans

Önskar Maria & Engla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jansson - 21 juni 2010 16:38

Nu har jag bytt adress till http://minastjärnor.hemsida24.se/ Detta är min hemsida + blogg =) Så jag skriver inte här längre ni som inte vet de..   Så gå in på den andra och följ med Kramar Maria & Engla ...

Av Maria Jansson - 24 maj 2010 23:43

Helgen har varit kanon bra.. Robin & Johanna var hemma    Vi var hos Marcus i Lördags på fördelsedagskalas kul kul.. Sen senare på kvällen gick jag och Johanna hem hit till grannen på party de var riktigt skoj faktiskt   .   I helgen skulle...

Av Maria Jansson - 20 maj 2010 12:34

Idag är det en helt underbar dag ute. Solen skiner för en gångs skulle.. Gud vad jag har längtat efter den kan jag lova     Idag blir de BRC möte kl 18:00. Sen efter de hoppas jag på att jag får komma på lite födelsdags fika & kaffe hemma hos...

Av Maria Jansson - 12 maj 2010 13:07

Är lite trött på allt skitsnack nu i den lilla föreningen! Vad fan ska man vara med i en förening där de bara är en massa skit och odräglighet och otacksamhet! Vi är alla där av samma anledningen men ändå måste de vara en jäkla massa skitsnack och ...

Av Maria Jansson - 8 maj 2010 13:39

Jahopp då håller man på att fixa sg för Johans 30 års kalas ska bli skoj som tusan   . Så det blir lekar, alkohol, mat och en massa underbara människor livet kan nog inte bli bättre.   Jag har lovat Engla att jag ska träna med henne lite innan ...

Ovido - Quiz & Flashcards