miahlia

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Vilken dag

Av Maria Jansson - 28 april 2010 18:26

Har varit inne och jobbat i 2 timmar, städat ett hotellrum typ det ända jag orkar

med för magen   . Sen hem, varit på en liten promenad med Engla.

Hon tycker nog det är tråkigt idag när det inte vart nått på bruks för

våran del. Är så trött och så tycker jag det är så tråkigt väder eftersom

en annan går upp i skit vädret.


Tror jag och Engla ska lägga oss i sängen och bara slappa ett

tag och titta lite på nån bra film kanske   .


Imorron bitti bär det iväg på babysimm, ska titta på lilla söta Tino

när dom badar och så. Sen efter det ska jag ha en kaffedejt här hemma

med Malin Wenell, var ett tag sen vi drack kaffe och prata lite skvaller   .


Nähä nu bär det iväg till sängkammaren för en film.

Ha en fortsatt bra dag allesammans.

Puss Maria & Engla

 
 
johanna

johanna

28 april 2010 19:11

vad stor hon är lilla engla :)

http://foolishgame.blogg.se

 
Maria

Maria

28 april 2010 21:33

Javisst är hon :) Hela 3 år nu förstår du..

http://miahlia.bloggplatsen.se

 
malin

malin

29 april 2010 11:42

wiii....kaffedate :) När ringer du då, börjar ju bli sugen hihi

http://contradiction.blogg.se

 
johanna

johanna

29 april 2010 13:36

ojdå va hon växer lilla gumman :)

http://foolishgame.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jansson - 21 juni 2010 16:38

Nu har jag bytt adress till http://minastjärnor.hemsida24.se/ Detta är min hemsida + blogg =) Så jag skriver inte här längre ni som inte vet de..   Så gå in på den andra och följ med Kramar Maria & Engla ...

Av Maria Jansson - 24 maj 2010 23:43

Helgen har varit kanon bra.. Robin & Johanna var hemma    Vi var hos Marcus i Lördags på fördelsedagskalas kul kul.. Sen senare på kvällen gick jag och Johanna hem hit till grannen på party de var riktigt skoj faktiskt   .   I helgen skulle...

Av Maria Jansson - 20 maj 2010 12:34

Idag är det en helt underbar dag ute. Solen skiner för en gångs skulle.. Gud vad jag har längtat efter den kan jag lova     Idag blir de BRC möte kl 18:00. Sen efter de hoppas jag på att jag får komma på lite födelsdags fika & kaffe hemma hos...

Av Maria Jansson - 12 maj 2010 13:07

Är lite trött på allt skitsnack nu i den lilla föreningen! Vad fan ska man vara med i en förening där de bara är en massa skit och odräglighet och otacksamhet! Vi är alla där av samma anledningen men ändå måste de vara en jäkla massa skitsnack och ...

Av Maria Jansson - 8 maj 2010 13:39

Jahopp då håller man på att fixa sg för Johans 30 års kalas ska bli skoj som tusan   . Så det blir lekar, alkohol, mat och en massa underbara människor livet kan nog inte bli bättre.   Jag har lovat Engla att jag ska träna med henne lite innan ...

Ovido - Quiz & Flashcards