miahlia

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Roligt och lite tråkigt

Av Maria Jansson - 27 april 2010 23:04

Idag har varit en mycket lyckad dag tycker jag. Fick besök av min kära mamma och Dean, så vi drack lite kaffe och pratade en massa   . Sen efter inte så lång tid så fick vi oväntat och överraskande besök av kära moster Ann och lillkussen Tino.

Han e så underbart rolig den där lillpojken, man blir så glad när man ser han   .


Sen vid fem bar de iväg till jobbet för att jobba 2 timmar.

Dom timmarna gick väldigt väldigt fort   .

Sen hem och gick en lång promenad med Engla hur skönt som helst.

Har varit hur underbart väder som helst idag.


Sen var jag hos läkaren idag me med min magen, som jag inte vet redigt

vad jag ska skriva om. Den e som sagt inte helt oki, men jag hade en läkare som var fruktansvärt dålig på svenska fatta typ ingenting vad han sa!!

Så jag hoppas inte att det är så allvarligt, men kan oxå vad.

Det är äggstockarna som det antagligen är fel på. Men som sagt Thom

säger åt mej att inte oroa mej helt i onödan de kanske inte e så farligt.

Jag tror ju självklart det värsta! Men de återstår att de som sagt.


Nähäpp nu blir det sova Godnatt allesammans.

Puss Maria & Engla   

 
 
Ingen bild

Cilla

4 maj 2010 06:06

Hej.. Hoppas allt e bra me dej! E det äggstockarna så åk in till gyn i västervik då får du svar direkt! Vänta inte för länge me sånt.. Kramar

 
Maria

Maria

4 maj 2010 13:55

Hej hej. Allt e bra förutom att jag är så förkyld och har tappat rösten. SJälv? De som satt i magen har gått över bak i ryggen nu istället där jag hade ont förr i tiden! Så de e ju skönt att de inte var någon fara med de... Så nu ska ja pröva och röntga ryggen igen. Tack för omtanken.. Kramar

http://miahlia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jansson - 21 juni 2010 16:38

Nu har jag bytt adress till http://minastjärnor.hemsida24.se/ Detta är min hemsida + blogg =) Så jag skriver inte här längre ni som inte vet de..   Så gå in på den andra och följ med Kramar Maria & Engla ...

Av Maria Jansson - 24 maj 2010 23:43

Helgen har varit kanon bra.. Robin & Johanna var hemma    Vi var hos Marcus i Lördags på fördelsedagskalas kul kul.. Sen senare på kvällen gick jag och Johanna hem hit till grannen på party de var riktigt skoj faktiskt   .   I helgen skulle...

Av Maria Jansson - 20 maj 2010 12:34

Idag är det en helt underbar dag ute. Solen skiner för en gångs skulle.. Gud vad jag har längtat efter den kan jag lova     Idag blir de BRC möte kl 18:00. Sen efter de hoppas jag på att jag får komma på lite födelsdags fika & kaffe hemma hos...

Av Maria Jansson - 12 maj 2010 13:07

Är lite trött på allt skitsnack nu i den lilla föreningen! Vad fan ska man vara med i en förening där de bara är en massa skit och odräglighet och otacksamhet! Vi är alla där av samma anledningen men ändå måste de vara en jäkla massa skitsnack och ...

Av Maria Jansson - 8 maj 2010 13:39

Jahopp då håller man på att fixa sg för Johans 30 års kalas ska bli skoj som tusan   . Så det blir lekar, alkohol, mat och en massa underbara människor livet kan nog inte bli bättre.   Jag har lovat Engla att jag ska träna med henne lite innan ...

Ovido - Quiz & Flashcards