miahlia

Alla inlägg under december 2009

Av Maria Jansson - 13 december 2009 21:10

Missade både One tree hill och gossip girl idag! Men som tur är så

går ju reprisen imorron :).

Idag har man varit lite seg och trött efter gårdagens skojs ;).

Julbordet var helt oki. Var på hulingen igår med de var skojsigt tycker ja.


Nu ska ja grisa ner mig i soffan om en stund.

Puss å kram

Av Maria Jansson - 12 december 2009 13:27

Ja då ska vi strax åka upp till Thoms mormor och morfar för att äta gröt

med släkten. Sen vid 5 el 6 tiden ska vi på julbord med Thoms jobb

TopFibre :). Ska bli gott med julmat hihi...


Nu ska ja göra migg iordning. Ha en fortsatt trevlig dag

Puss å kram maria

Av Maria Jansson - 11 december 2009 18:52

Jahopp då är man nyss hemkommen från bruks har varit uppe med

Charlotte och Thom å tränat lydnad m.m :).

Sjuk som jag är med :(.

Så nu blir det att göra en kopp varm Oboy å krypa ner i soffan

för att sen titta på idol finalen. Jag hoppas Erik vinner han  är en stjärna :D.


Ha en fortsatt trevligt kväll..

Puss och kram

Av Maria Jansson - 10 december 2009 13:29

Oj var ett litet tag sen jag skrev här, men de blir bättre å bättre lovar jag :).

De har hänt lite grejer här iaf ;).


Var och tävlade i Lördags i Ridhuset här i Hultsfred i lydnad

där kom vi 3:a med 169.5 poäng och vart uppflyttade i 2:an   .

å nu håller jag på och tränar till apellen ska pröva på det med en gång...

Sen ska jag iväg och tävla i lydnads 1:an igen i mars i Lenhovda/Åseda brukshundsklubb.. Och så har jag MH den 10/4-2010 i Mönsterås ska blir

kul och spännande :).


Lite vad som har hänt hos mig just nu.

Ikväll ska jag upp och träna på bruks och sen är det medlemsmöte.


Nu ska jag sätta mig att skriva CV som jag verkligen hatar att styra med.

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans..


P&K Maria och Engla.

Av Maria Jansson - 1 december 2009 13:32

Hej allesammans.


Sådär nu har jag oxå börjat blogga igen ska bli spännanden :).

Var ett tag sen jag blogga faktiskt, men jag känner att jag har lite mer att

skriva nu än vad jag hade förr..


Jag ska börja med att skriva att det är 4 dagar kvar tills jag och Engla 

ska göra vårann debut i lydnads 1:an.. De ska blir riktigt skoj.

Går de bra då så kommer vi att försöka ge oss på apellen och hoppas

på att de kommer att funka bra de med :).

Så imorron blir de träning på morronen vid 10.00 tiden ska jag vara uppe

på bruks å träna med Eva Simonsson och gänget :). Sen på kvällen vid 18.00

tiden ska ja upp igen och tänkte att jag skulle träna lite då med för sen vid 19.00

är det budgetmöte inne i klubbstugan.


Ikväll blir att grisa ner sig soffan och bara slappa. För jag har 4 program

på raken som jag ska ligga och titta på. Först börjar det med Ugly Betty, sen Desperate Housewives, sen Christine och sist Brothers & Sisters.

Sen när dom programmen är slut så blir att krypa ner i sängen så jag orkar att

upp på morron dagen efter utan att vara trött och gring, men de ska nog inte vara

några som helst problem hoppas jag :).


Ha en fortsatt trevlig dag nu ska jag ut och hitta på någe skoj med hundarna.

Puss & Kram från oss*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards